Idreammydreams

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Emma - 14 juni 2013 16:10

Äntligen städat klart i alla hålor i detta jäkla rum!:D

SKÖNT och va klar men sjukt jobbigt i näsa just nu!:/


Klev upp vid 11 och bakade en chokladpaj som jag ska bjuda min kära vän som strävat på och jobbat idag! 

Duktig hon!

 Sara du är oxå duktig och välkommen!<3


Fick hem min långklänning idag men den sitter jätte konstigt och är förkort ;(


Började just åska så nu blir de väl att sitta med en livrädd hund i knä tills mamma kommer hem då..

Stackarn!


   

Av Emma - 14 juni 2013 00:53

Då var rummet nästan klarstädat!

Imorgon blir de att dammsuga , damma och baka åt min bästa vän!  


Åt nyss två portioner gröt och är ändå inte mätt men orkar inte gå ner igen och hämta nå mer så får äta mer imorogonbitti ;)

Brukar vara ganska dålig på att äta men jag har mina stunder då jag bara vråker i mig talrik efter taltrik ;D



Känner att jag har gröt runt hela munnen i nuläget men har man varit expert på att kladda ner sig sen man var lite så är de så ;D

 

Nu ska jag sova vi hörs imorgon <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards