Idreammydreams

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 28 februari 2011 20:01

Om du vill få mer läsare på din blogg så bli medlem här! http://.blogstart.se/ref/7712 

<3

Av Emma - 27 februari 2011 20:46

Heej

Måndags: skola

Tisdags: Slalom

Onsdags: skola

Torsdags: Skola

Fredags: skola sedan bollnäs med Bella och bikini jag skulle köpa fanns inte i min stl   sen sov jag hos henne!   

Lördags: bollnäs med bella och hennes syrra och hennes mamma. sedan på kvällen var jag på jennies 15års fest as kul tack för kvällen tjejer!

Idag: Hittade något man mixtrade med ljudet med så bella lät som surfarna  

Gjorde inte så mkt alltså den hä veckan men

Ha de gött!    

Av Emma - 27 februari 2011 17:16

Är med i den här tävling! (Y)http://tiepnajjs.com/2011/february/tavling.html

Av Emma - 21 februari 2011 21:14

Vilken är snyggast  

   lindex   HM

m  HM   HM    HMHM    HM     HM   HM

Ha de gött!   

Av Emma - 20 februari 2011 17:00

Söndag igen!

Måndags:  Hade prao   sedan var jag med Jonna  

Tisdags:   Hade Prao   

Onsdag: Först hade jag prao sen bakade jag muffins sen promenad med Mamma, Pappa och Hundarna. Sedan kollade jag på film och hade ont i magen sedan när jag skulle gå upp och lägga mig  jag. Hade fått magsjuka  

Torsdags: kände mig kanske frisk men klen i kroppen och på kvällen hade jag 39 graders   så jag låg och svamla om något kort man var tvungen att ha för att komma in på bollnäs badhus helt väck i huvudet. 

Fredags: frisk så jag låg och kolla på tv oc satt vid datan hela dagen.

Lördags: Åkte skidor med mamma och hundarna

Söndags: Åkte skidor med mamma och hundarna och i kväll blir det  som vanligt solsidan och Wallander

Ha de gött!    








Av Emma - 13 februari 2011 19:21

Heej frn och med i morgon ska jag ha prao i en vecka p ett ett dagis   jätte kul kommer det bli.

I Tisdags: då var jag på KU/konfa träff.

I Onsdags: gick bara i skolan.

I torsdags: Gick bara i skolan.

I fredags: Det var typ bara halv skolan i skolan för dom andra var insnöade eller sjuka  Konstigt! men som tur stog jag i koisken så jag behövde i ångra att jag åkte dit. Och p kvällen åkte jag Night ski med Josefine och sov där efter.

Lördags: vaknade hos jossan sedan åkte hon på hockeytränning och jag lekte med hennes lilla syster sen åkte jag hem och packade till kvällen då jag skulle sova i kyrkan. Vi sommnade typ 1 tiden. 

Söndags/idag: vaknade i kyrkan och typ klädde på mig sedan åt frukost, lekte och sjöng lite sen Gudstjänst efter som jag håller på att konfermerar mig och då måste vi gå på 8 gudstjänster. Sedan när jag kom hem så åkte jag till nabban och åkte pulka för min kompis och hennes familj från göteborg är hemma hos hennes mormor. och nu blir det Solsidan och Wallander. 

Vi får väl se om Våran hund får några valpar den här veckan. HOPPAS!

Ha det gött!   

Av Emma - 7 februari 2011 21:50

Tja 

Måndag Då gjorde jag inte så mkt bara gick i skolan

Tisdag Snowboard med Amanda 

Onsdag Gick i skolan

Torsdag Slalom med Jossan och Jennie

Fredag Först Skidor på idrotten sedan Bandy (tjej bandy för skol if) men vi spelad med killarna så det gick dåligt men ännu dåligare för Jennie som ramlade in i sargen och bröt tummen  . Sedan var jag på a - lags match.

Lördags då så fyllde Tuva 5år! så då gjorde jag en tårta till henne

   Pankaka, frollic, Smör, hundkex och leverpastej asså va jäkla snuskigt men det var hennes favo ingredienser.

Söndag Åkte skoter med Pappa och sedan hade vi lite nyss framför tv med solsidan och "Wallander och skulden."

Sedan han jag inte blogga i går så då blir det med vad jag gjorde i dag också.

Måndag Jag var till Kupolen i Borlänge med Mamma och då köpte jag....

      1. Brun/grått linne från JC för 149:- eller 2 för 249:-

   2. Vitt linne Från JC för 149:- eller 2 för 249:-

   3. Vit 3/4 tröja som är U-ringad i ryggen

   4. Grå 3/4 Tröja som är U-ringad i ryggen

   5. Svart tröja från JC för 79.50 :-

   6. Grå Huvtröja med gula ärmar från HM för 149 :- 

   7. Mascara från HM för 139 :- 

   8. kofta frpn HM för 179 :-

   9. Blå Leggings Från Cubus för 149 :- 

   10.Svarta Leggings från Cubus för 149 :-

typ det har jag gjort den här veckan så vi hörs igen nästa vecka

Ha det Gött!t!   



Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards