Idreammydreams

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 28 mars 2011 19:34

Vill  byta bloggnamn vad tycker du jag ska heta? 

Av Emma - 28 mars 2011 17:57

Onsdags: Inte mkt!

Torsdags: Var med Jossan!!!!  

Fredags: Möblerade om i mitt rum!!! (kommer bilder när det är helt klart)  

Lördags: Var med jossan!!!!!!  

Söndags: Möblerade mer i mitt rum och var till bollnäs!

Idag: Bra haft tröökigt 

Ha det gött!  


Av Emma - 22 mars 2011 15:37

v:11

Måndag: skolan

Tisdag: Synkoll, Bollnäs sen KU!

Onsdag:skolan

Torsdag:Erica kom hem

Fredag : TRANAN! KUNG! men lite kaos;P

Lördag: Hade trååkigt

Söndag: Var ute med hundarna och syrran och mamma sen bakade jag kladdkaka och fick Värkligen en gul gula;P   

v:12

Måndag: Slutade 12 sen bollnäs

Tisadag:Erica åker hem igen och ku

Ha det gött!  

Av Emma - 13 mars 2011 16:50

Heej glömde helt bort att blogg i söndags så de får väl bli för 2 veckor nu då  

V 9 

Måndags: skolan

Tisdags: skolan och sedan bowlade med klassen och sen bowling med ku.

Onsdags: skolan

Torsdags: skolan

Fredags: Gick i skolan sedan packad jag 

Lördags: Åkte till min syster :D

Söndags: Shoppade med syrran

V 10

Måndags: Badade med syrran

Tisdags: Shoppade igen med syrran

Onsdags:Åkte hem Från Syrran  

Torsdags: Slapade

Fredags: Var på körskolan och kollade synen

Lördags: Var på isen med hundarna och familjen MYSIGT!

Idag: Var hos min morbror och fikade och sa hej då innan han åker tiil thiland

och sen blir det som vanligt solsidan men lite anurlunda är att jag inte ska se wallander efter som det inte var den här veckon utan blev ersat av bröllopsfotograffen. (Y)

Ha det gött!   

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards