Idreammydreams

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 30 januari 2013 23:48

Vi stannade i Bollnäs o åt när vi skulle hem sen drog vi till Edsbyn o träffade Jocke, blev en grym kväll!:)

Av Emma - 30 januari 2013 09:39

känner mig bara almänt bakom flötet idag!!!...   

Har engelska just nu och alla sitter och skriver medan jag sitter här och inte fattar ett ända dugg typ :( 

inte hjälper läraren mig eller :/ 

hon hjälper bara dom som hon går till stöd läraren :(

 

Vill bara dö för en stund!

men sen kunna komma tillbacka när jag orkar!

 

Vill ha bella och sara här nu de är bara dom som kan peppa mig när jag är nere :( 

     

Av Emma - 29 januari 2013 22:27

Sprang in på nian en sväng innan jag skulle till tåget så köpte ett armband och solglasögon tills vi ska till Egypten :D sen var jag på ku, sjukt kul!
När jag kom hem hade mitt mobilfodral kommit kunde inte fått ett bättre slut på dagen :)

Av Emma - 27 januari 2013 19:51

      Tillbrinkat min helg med dom bästa!  


Vi pysslade lite med våra kläder så jag satte nitar på mina shorts :)

 

och sen körde vi sanning & konsekvens med några kort som sara hade fått med någon tidning ;)


 



Gud vad jag älskar er!

 



Fick även ett par sjukt snygga shorts av Sara:D

Tack så JÄTTE mkt :D <3

     

Av Emma - 26 januari 2013 22:19

Gjorde om mina shorts lite:)

...

Av Emma - 24 januari 2013 14:11

Kallt ute, börjar tidigt, fryser och är sjukt trött, tur en av dom bästa kommer snart så man kan få må på topp ett tag!

   

Lika söt nu som då!

 

Av Emma - 24 januari 2013 12:46

Började 9 idag men tåget ersattes med buss så hann inte gå på första lektionen och efter den slutade vi de var bara att åka hem igen...
Nu är jag hundvakt åt monsterna ;)

Av Emma - 23 januari 2013 21:58

Tog twinrix i dag o de gjorde inte så jätte ont men när dom spruta in de värkte de rejält! Sen har jag nyss tagit nån annan sak oxå som smakade skit men Bella tyckte den smackade hsllonsoda men hon har nog smaksinnet i röven;)

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards