Idreammydreams

Alla inlägg under april 2013

Av Emma - 29 april 2013 19:09

Igår sprang/gick jag, Bella och Sara uvasen runt som är 6.1 km 

Stolt! 

Och så jobbigt var de inte så idag för vi på samma igen:D 

 

Våran vaktmästare kom och kleta choklad i mitt aniskte :O


 

Busig!  

  

Av Emma - 28 april 2013 12:09

Jag vill inte ligga här i en säng och plugga till nå jävla trökig hygienprov och näringslära prov!

De går inte ens att komma in där de man ska plugga på finns! :@ 

vf kan inte allt  bara vara enkelt!


På helgerna måste jag få var med mina bästa för att klara av en ny vecka!

Om jag då måste plugga då så funkar de inte!!! ;(( 

när dom kommer hem åker jag och springer en sväng med dom iallafall för att få kraft att fortsätta försöka komma åt pluggmatrialet :/ 

men läraren kommer bara säga att vi som inte kom in hem får skylla oss själva för att vi inte tog tag i det tidigare! :(


Saknar veckan i egypten då jag fick vara med dom som gör mitt liv värt att leva och stötar mig i alla lägen 

Jag vill ha er hos mig jämt! 

         

Av Emma - 27 april 2013 18:25

var till bollnäs och köpte träninhg byxor och skor 

sen hem och Var ut och sprang :D

Sen streching för att bli mjuk så jag ska kunna nå mitt mål!

Vill gå ner i spagat :D


Nu ska jag ducha sen träffa några kompisar:)

Imorgon blir de plugga HELA dan till provet som ja har på måndag!!

       

Av Emma - 24 april 2013 21:22

Vill börja springa men har så sjukt dålig kondis så är så sjukt jobbigt då...
Men jag ska!!! För jag vill inte ha dålig kondis!!

Sen vill jag även stretcha så jag ska kunna gå ner i spagat:D och de är något jag verkligen ska kämpa för!!!

Dagens outfit:

Av Emma - 21 april 2013 23:13

I fredags sov jag hos min själsfrände<3

På lördagen drog jag på läger sen på kvällen hade vi hyrt badhuset!

Idag åkte hela härliga gänget till teaterverkstan och körde teatersport, sjukt kul!

Sen blev de MAX!!!

GRYM HELG


Nu håller jag på och jag slut finischen på mitt nationella tal :/

kommer gå åt HELVETE!!!

 

Av Emma - 19 april 2013 11:04

                           

Av Emma - 18 april 2013 21:01

pluggar med Bästa bästisen<3 så nu tror ja talet till svenskanationella som jag ska ha på måndag är klart!

Så nu kan jag njuta med bästa Kugänget i helgen! <3 


Hade service idag så vi fick prova på att servera 2orna deras mat de gjort, gick suveränt ;D

   

Av Emma - 11 april 2013 15:50

Imorgon är de äntligen tranan men beslutsångest vad jag ska ha på mig..

Vad tycker ni?<3

Alla outfits är med svarta jeans

       

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards