Idreammydreams

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 24 juli 2011 22:30

hinner inte blogga nu så kolla in bellas inlägg sm berättar hur kul vi hade i stugan igår/i förgår http://isabellabergstrom.bloggplatsen.se/2011/07/24/5886869-sotnosen-lt-3/


Vinnaren av veckans blogg vart Sara Nyström för hon gör inlägg flera gånger om dagen då är man aktiv!!:D http://saraannaolivianystrom.bloggplatsen.se/   

I morgon blir det grillnatta med sara och bella Ska bli jätte kul!! <3333




lek

Av Emma - 23 juli 2011 23:37

Idag har jag varit med bella till hennes farmors stuga och lekt med hennes kusin, vi gjorde gegamoja , körde hans fyrhjuling som är för barn som är typ 3 år och vi var två som var 14/15 år ;D och när vi körde i vattenpölarna flög det gega på oss(Y)

sen när vi skulle hem tävlade vi med bellas kusin och hans tjej  vi vann överlägset vist då bella    nu ser man på bond och snart ska sova eller nå

godnatt!! 

ps: imorgon står det nog vem som vann "veckans blogg".

Av Emma - 22 juli 2011 15:56

Heej 

jag har inte kunnat blogga på två dar nu för internet har varit trasigt men nu är det lagat!!!!(Y) men idag har jag bakat bullar till cafét och städat mitt rum så nu äär det rent och fint igen!!! men nu ska jag åka till bella och busa lite. hörs imorgon

Kram 

Av Emma - 19 juli 2011 12:51

Äntligen skiner solen men det är ju inte så varmt så man kan inte bada eller man kan bada men jag måste jobba men det är ju kul att jobba och träffa kunder ;D  men i kväll blir det nog att sova hos någon kompis eller umgås med syrran om hon inte ska hitta på något eftersom mamma och pappa ska bort. 

Bjuder väl på en bild på mig när jag var liten då ;D

  Kram

.

Av Emma - 18 juli 2011 12:45

Idag har jag som vanligt jobbat i cafet sen åkte jag hem och spelade wii med familjen,  ;D 


Av Emma - 17 juli 2011 23:58

Idag har man varit med jossan det var sköjigt för dom hade trädgårdsfest så vi åt tårta(Y) och imorgon öppnar cafét igen efter helgen så då måsta man upp i tid så måste sova nu god natt 


Av Emma - 16 juli 2011 22:46

Heej 

idag har jag haft en slappdag, den började med att jag sov till 12 typ sen åkte jag till jossan och där har jag varit nu hela dan och slappat eftersom vi ska jobba mkt i morgon när dom ska ha typ trädgårdsgfest för grannarna så då ska dom ha filgång till cafét och loppiset att handla på  men vi har inte bara slöat vi har även spelat tecken med min Bella här kommer lite bilder från det  kram

Av Emma - 15 juli 2011 23:31

Komentera om varför just din blogg ska bli veckans blogg och länka till din blogg så väljer jag ut den bästa till veckans blogg!!!  

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards