Idreammydreams

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 23 augusti 2011 15:01

Idag har jag gått dag 2 i 9:an de är både kul och jobbigt men nu måste jag gå måste prata med bella. bara en liten förklaring varför jag inte bloggat --------->Det är så här att mitt virusskydd har gott ut och jag har inte hunnit fixa nytt så jag kan inte blogga för jag orkar inte blogg från mobilen så vi ses väl igen när ja har viurusskydd

Av Emma - 17 augusti 2011 13:29

heej 


nu är jag hos bella och nu ska vi snart äta men dom senaste dagarna har jag inte bloggat för jag har varit till bollnäs och köpt tv, data åt erica och videokamera till pappa. men nu ska jag skärpa mig och blogg varje dag om jag hinner eftersom skolan börjar på måndag;/ både kul men tråkigt för det är roligt att träffa kompisar men jobbigt att gå upp tidigt och plugga men det ska nog gå bra. men nu ska jag typ hitta på något eller nå så pöss på roompan!!! <33

   

Av Emma - 13 augusti 2011 18:56

Idag har jag bara slöat fast jag har i allafall varit och fikat hos farmor, städat lite och målat. men jag hoppas att jonna smsar snart om att vi ska ses eller att hon smsar i morgon <333 men nu ska jag käka glass och mysa med pappa efter som mamma är på hundutställning pöss 

Av Emma - 11 augusti 2011 20:36

Idag har jag varit och köpt en tv och städat mitt rum och garderoben! nu är jag med bella och typ vi gör inte mkt får se om vi hittar på något snart 

hörs

bus

Av Emma - 10 augusti 2011 13:58

idag vet jag inte vad vi ska hitta på vi kanske åker och köper chokladpudding med nya försök ;) men nu plockar bella i sin garderob och jag sitter vid datan men nu är hon typ klar snart. kanske skriver i kväll vi gjorde om jag pallar och har tid.

här kommer en låt som ni kan lyssna på medan ni väntar på mina inlägg!!

pöss på roompan!!

Av Emma - 10 augusti 2011 01:15

vaknade hos sara med bella där åt vi frukost sedan åkte vi till brella eftersom sara skulle till turkiet!. När vi kom till bella åkte jag direkt och jobbade eftersom kl var halv 11 och jag skulle va där 15 i. så när jag kom dit mötes jag av en glad Ness som vinkade med Therese.

Slutade kl 6 och då åkte jag till momor och åt med släkten. sedan smsade bella och frågade om hon kunde komma till mig så jag åkte hem tills hon skulle komma, då spelade vi data sedan när vi skulle åka till henne så skulle vi på hemköp och köpa chokladpudding men då stängde dom framför näsan på mig så vi fick åka hem utan chokladpudding ;( sen när vi kom till bella skulle vi baka något istället men då fanns de inga ägg så då fick vi inga bakverk heller ;( så vi spelade lite spel sedan gick vi och la oss typ. 
 

pöss på roompan <3  

Av Emma - 8 augusti 2011 16:50

vaknade typ 12 sen åt vi frukost sedan har vi bara chillat men nu ska jag åka hem och äta sedan hit igen för att hämta bella och åka till sara och grilla marshmellows (stavas) .

Av Emma - 8 augusti 2011 01:00

Dagen började med att bella och jag skulle överaska våran kompis som var hos hennes pappa i bollnäs så vi skulle ta moppen till henne men när vi hade åkt typ 100m märkte vi att vi hade typ punka på bakdäcket   kul!! (eller inte då )  så då fick vi låna bellas moppe så vi åkte till långhed ocjh kolla en sak men det var trök där så vi tänkte åka till ALFTA men när vi kom till korsningen vid bella stog mättaren på tom men vi viste att den var tankade så det var lungt och så vardet för när vi kom till alfta stod den på full tror den var lite trasig för den ändrades inte efter det. men när vi kom hem till mig bestämde vi oss för att ta bussen i stället så vi kollade när den gick och då gick 100 för 2 min sen så vi fick vänta en timme till på den men bussen till sara gick inte på söndagar så då tog vi bussen ändå fast till max så kanske hennes pappa kunde hämta oss där men efter vi hade ätit så fick vi reda på att hon var hos hennes mamma och skulle på bio  så vi tänte att vi åker väl hem igen då men när vi var typ 50m från buss åkte den så vi sprang till nästa hållplats då sprang vi förbi en restugrang där några lkillar åt så dom ropade 1 2 1 2 1 2 1 2 åt oss ;P men när vi kom 10 m från bussen åkte den igen så fick vi vänta på nästa buss som gick timmen efter. Det hade ju varit lungt att vänta om något hade haft öppet och det inte hade spörengnat men det var för sent så dom hade stängt. så vi tänkte lidel måste väl ha öppet men inte hade dom de e. så vi fick gå på pream och köpa godis istället. men 10 min innan bussen skulle gå så gick vi och då kom bussen nästa direkt men då sa han att vi inte hade tillräkligt på kortet och att det var bara 60 på det så då frågade jag hur mycket det kostade så han sa 25 per person så då sa tanten bakom oss men då räker det ju. för han hade slåt in fel så tillslut gick det. när vi hoppade av bussen tog vi moppen men min hjälm var pissblöt inut i så obehagligt sen gick resten av dagen hyffsat.  

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards