Idreammydreams

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 28 december 2010 18:10

Heej fick mobilen i julklapp:-D så jag bloggar från den nu;-) men nu ska jag se komisarie späck:-P ha det gött!

Av Emma - 23 december 2010 15:55

Heej!


Nu var det länge sen jag bloggade har inte haft tid det har varit så mkt med prov och plugg. I måndags hade jag bild/foto analys så jag knäppte kort och redigerade dom HELA dagen det var den roligaste dagen på hela 8:an sedan så tisdagen var det sista dagen för i år i skolan och då hade vi en tårtfrågesports tävling så varje gång man svarade rätt på frågan så fick man gå och hämta en ny ingrediens i våran tårta var det på ett lager chokladpudding och på det andra lagret aprikoshalvor men eftersom jag inte får äta chokladpudding pågrund av mitt godisstop så var det bara aprikoshalvor på min bit men den var god endå. Men nu är det snart jul iallafall bara typ 17 timmar kvar   Men på måndag blir det att köpa ny mobil, en xperia x10 (den stora)    Ha de gött!   


Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards