Idreammydreams

Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 23 november 2010 21:24

   Fint!<33


   Fina kläder som vi hade!<33

Pöss påre!<33   Pöss på mig<33


  you look so nice !<33

   NALLE PUH  Efter sminkningen!<33


 

Skriet som Är sminkad!

  Min lilla datanörd!<333

   Lilla my!<33 Nice!   Innan<33


   Najs!<33


  Singstar drottningarna!<333

  Prinsessan Emma!

   Olika örhängen!   Före sminkningen!<333

Av Emma - 23 november 2010 15:38

Heej

I Helgen så har jag varit med mitt älskade mongoface  När vi slutade hämtade Hennes pappa oss och skjusade oss hem till mig för jag skulle hämta saker för att kunna sova däroch när jag hade hämtat sakerna och gick ner för våra backe vurpade jag och slog Rooompan! Hihi 

När vi kom hem till henne så  flyttade vi deras gamla tv till hennes rum sedan såg vi på mini melo final det var något konstigt prgram typ som melodifestivalen fast men gubbar av toarullar  Det sög så vi tog insiativet att spela sing star istället. Det var mycket roligare!  Sedan åt vi spagetti och köttfärsås, men det konstiga var att jag tyckte den var jätte god som inte brukar gilla spagetti och köttfärsås och Hon tyckte den var äcklig KONSTIGT!   sedan så sminkade vi varandra <333. Efter det så hade vi lite kul med kamran i pyjamas Hahaha. Men sen var vi tvungen att sova.

Dagen efter så vaknade  vi typ kl halv 12  Hoppsan   Då åt vi frukost sedan så gick vi ut och åkte spark det var as halt så det var jätte lät att åka ner för all deras backar men de var mycket jobbigare att gå upp för dom sedan med den andra perssonen på! <33333 När vi hade blivit helt slut så gick vi in och la oss i hennes myshörna och villade och var lite småbarnsliga och spelade spel på mobilerna  När vi hade vilat klart så åt vi mat som var nubblar "stavning"

När vi hade ätit så hjälpte vi Isak att plocka fram chips mm till sin film kväll.

När hans filmkväll började så la bella och jag oss och kollade på "Dumpa honom"

Sedan åt vi chipsen som blev kvar och myste. Sedan tog vi sparken och Mötte marre som var ca 500m längre bort på fest, jag kan ju inte säga att vi hade fina kläder på oss för i hade varma kläder plus att vi hade hjälm och reflexväst So hot Eller inte då!<3333 när vi kom hem till henne igen så var hennes 4 mäningar där och hälsade på så vi satt och bablade med dom tills typ havl 1 sean så la vi oss och såg på "step up" fast jag somnade efter typ 10 min.

När vi vaknade på sön så ät vi frukost sedan så städade vi hennes rum och provade kläder sedan hjälpte jag henne lite med en läxa sedan kom mamma och hämtade mig typ kl 3 Tack för en Underbar helg mongoface!<33333333

Ha det gött!   

Av Emma - 18 november 2010 20:33

Heej 


Pratar med Mongoface på skype!  

Igår var det elevens val och jag och mongoface hade slöjd Vi var tvungna att göra att göra väskor men det gick bra det också så jag gjorde en hundväska KUNG! som det står Tuva 

Imorgon blir det kanske Mongoface!  

Nu ska jag nog vara lite social me mongoface.

   Bild från innan tranan!  

Ha det Gött!   

Av Emma - 14 november 2010 14:28

Heej


Kom nyss hem från ett fantasktiskt kul Läger.

Fredags var det TRANAN! med mitt älskade mongoface<3333 

sedan kl 10.00 på lördagen åkte jag på läger det var KUNG!!!!<33333

Ha det gött!   

Av Emma - 2 november 2010 22:05

Heej

Idag skulle jag vara med Jonna men då fick hon veta att hon skulle till bollnäs sedan skulle hon till hudik och hämta hennes små kusiner  Så vi ska kanske vara med varandra imorgon istället  .

Precis innan jag fick smset från Jonna att vi inte kunde vara med varandra började jag blöda näsblod

Så när jag inte skulle vara med Jonna så åkte jag på Ku istället och då när jag skulle smaka om saften var lagom stark så låsnade locket på tillbringaren och all saft rann ut på golvet. Sedan började jag började jag blöda näblod igen, sedan ramlade jag över ledaren Sofie allt detta hände pågrund av att det här var blev min otursdag.  

Ha det gött!    

Av Emma - 1 november 2010 18:16

Heej


Idag har jag bara tagit det lungt, Ganska tråkigt men bra så nu är man utvilad tills jag ska vara med min  kompis från göteborg Kung! i morgon berätade jag om vad vi gjorde!:D

Ha det gött!  

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards