Idreammydreams

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 30 december 2012 22:44

Idag har jag bakat hela dagen eftersom Bella o jag ska ha typ buffé med10 olika sorters kakor och bakverk, gjort marshmelloesklubbor, minikolapajer, cupcakes och chokladkakor med typ kola :)

Av Emma - 29 december 2012 12:37

Just nu sitter Emma och jag på toalettgolvet med varandras mobiler ;p hehe skickar lite bilder hit och dit :D nu ska vi nog gå och äta sen kanske vi kollar på någon film eller går ut i snön...eller ska vi baka ännumera? Nä det gör vi någon annan dag för på nyår ska jag och Emma ha kakfest och dom som vill komma får ta sparken hit eller nå ^^


Puss /Bella

Av Emma - 29 december 2012 00:07

Bakat med bästa Bella idag för hon fyller idag!!<3

Av Emma - 27 december 2012 21:20

Mimi kujaribu kuelezea kwa wewe kwa nini mimi kufanya nao uchaguzi mimi kufanya, lakini wewe tu kusema kwamba mimi si tayari kwa ajili ya uhusiano na analaumu kila kitu juu yangu lakini wewe waliofanya kwamba mimi kuchukua yao hapa kwa ajili ya uchaguzi alikuwa na si kubwa yangu chini kama wewe na kuharibiwa ujasiri wangu binafsi kama mimi tu kujengwa hivyo napenda kuwa kuepukwa wewe kama hii! lakini sasa huwezi tag wakati mwingine! kutomba mbali na maisha yako yote! : @ 


När jag mår piss så går jag in på google translate och skriver av mig sen byter jag språk för att jag inte vill att alla ska veta men vill ni veta vad som står är de bara att översätta.. 


Av Emma - 27 december 2012 18:06

Här kommer lite bilder på valparna!?

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards