Idreammydreams

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emma - 10 juni 2013 19:22

Varit ledig sen onsdag och imorgon är de skola igen men då ska jag på Alftas skolavslutning sen på kvällen på stolt och nykter på furuvik och på onsdag ska jag till doktorn, torsdag är vi ledig och fredag är de skolavslutning men inte bestämt om de är värt att åka dit än eftersom vi bara ska lyssna på rektorn och sen hem...

Idag solade jag och Bella sen ringde vi och gjorde en "beställning" av hennes mamma för hon var i Bollnäs så hon fick köpa en varsin adidasväska åt Bella o mig för de var någon kampanj på sånna så blev 249kr istället för 449kr :D

Nu sitter jag med färg i håret och hoppas att min utväxt ska försvinna! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards