Idreammydreams

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 30 januari 2011 19:13

                                          Smoothie                          2 personer                            2dl Youghurt

                           2dl Frusna hallon

                           ½ Banan 

                           ev ½dl Havregryn om du vill att den ska bli lite                                nytigare.

                          

                           Mixa ihop alla ingredienser och häll upp i 2 glas                                   

Av Emma - 30 januari 2011 19:00

Heej 

I fredags hade jag No prov och jag hoppas det gick bra, efter det  såg vi på grannfejden men den andra skolan vann men vi är så bra förlorare så vi tog det bra men nästa år är det vi som kommer att vinna  

I går åkte vi till särplinge på 50 års kalas för min moster Lena det var jätte mysigt med god mat och skoönt boende, vi åt Tre rätters  MUMS! 

Idag åkte vi hem och ikväll blir det TV, TV och TV först Solsidan sedan Wallander med famljen. men nu ska jag nog kolla om det finns något att se på innan det.

Ha det gött!   

Av Emma - 23 januari 2011 14:48

Heej Efter som jag inte har bloggat på länge så blir det flera saker på samma inlägg Först börjar jag fundera på om jag ska blogg på söndagar om hela veckan efter som det inte blir att jag skriver något utan tänker gör det imorgon....

var tycker ni?

Vi börjar med vad jag köpte på mellandagsrean   Örhängen!     Billaddare och displayskydd   Jacka   Uggs   Baksidan av mina nya trosor   och nedan framsidan :P     två bh:ar    Leopard leginggs.

sedan har jag åkt snowboard var och varanan dag i flera veckor mest med Jossan. Och  i tisdags så åkte amanda snowboard för första gången! och i går så lånade jossan och therese min snowboard hihi ingen rammlade i allafall i liften grymt gjort. 

Nu kommer lite bilder från idag när jag var ute och lekte i snön med hundarna.

                                                    De var grymt kul!

Ha det gött!   

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards