Idreammydreams

Alla inlägg under september 2011

aj

Av Emma - 6 september 2011 19:47

Heej 

igår var de skolfoto sedan var jag till doktorn med min knöl på halsen och de var en jätte infekterad taljköttel så jag fick penselin som jag ska äta i 10 dar men jag ska ändå dit på torsdag för koll av den om den har blivit värre ska dom kanske skära ett snit i den!  usch de värsta är att jag ska vara vaken bra få en bedövningsspruta!!!!!! 


när jag kom hem från doktorn åkte jag på bio med ehn!!<33 Vi såg jag saknar dig!! den var jätte sorlig  

Idag hade vi elevrådsfoto kung med massa telefoner!! <3333 seda var jag med ehn och lärde mig lite photoshop!! <333 nu blir det nog idol elleer nå !!! <333 

Av Emma - 4 september 2011 14:39

Idag blir det bio med bästa Mongofejs<33 , hennes mamma och syrra nanny. Vi ska se Smurfarna i 3D! <3 och då hade man ju turen att man sa att man inte hade jämna pengar så då fick jag av pappa!<333   men nu ska jag klä på mig för snart kommer bella och hämtar mig 

Pöss på er alla!

Av Emma - 3 september 2011 16:46

I går var jag med bella och nu är jag här igen efer att jag var hem en sväng och la m mitt sår på halsen efter som det förmodligen är imfekterat så jag måste åka på hc på måndag  men det ska nog gå bra. i Dag får det duga med några cam bilder på mig ;P   var det tänkt men nu funkade de inte så då får ni en bild på tre snygga brudar istället!<33   

ha de gött !

Av Emma - 1 september 2011 19:15

Heej 

Äntligen har jag viruskydd på min data!!! <33333

nu kan jag blogg varje dag och lägga ut bilder. 

Nu har jag börjat nian och vi har jätte mkt att göra så nu är det vara att plugga på för att få dom betyg man vill ha för att man ska komma in på den linje och de gymnasium man vill gå på. men jag vet ine riktigt vad jag vill gå jag har många val att välja mellan som jag vill gå, men de är nog för att man vet ju inte vilka linjer de finns som man gå om man vill bli t.ex om man vill bli frisör vad man ska gå för linje då. men nu ska jag se robinssn och ringa bella <333333   

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards