Idreammydreams

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 31 oktober 2010 17:31

Heej

Idag putsade jag dom sista fönsterna och sen var jag helt slut så jag satte mig vid tv. Ikväll blir det att se på "Beck - Flickan i jordkällaren" har sett den förr och de är en av dom läskigaste Beck jag har sett men det beror på att de hadlar om ett barn. aja nu ska jag kolla facebook sen blir det tv.                                                Yeeah!

Ha dcet gött!   

LOV

Av Emma - 30 oktober 2010 18:51

Heej

Idag har jag putsat fönster, putsade 3 av 7 idag och imorgon blir det dom andra 4. Sedan får jag väl försöka få tag på min kompis från Göteborg som kommer

med sin familj till sin mormor som bor granne med mig nu på lovet  

Nu ska jag ta och kolla om det blir något bra på tv:n ikväll.  7:AN 8:AN

                     

Ha det gött!     

Av Emma - 29 oktober 2010 22:07

Heej Nu var det läge sen!


Idag var det sista skoldagen innan lovet så nu har man höstlov då Kung! har även tonat håret och varit med bella till Bollnäs. 

Jag blev as nöjd med toningen!  

   Kram   

Av Emma - 4 oktober 2010 17:34

Heej!


Idag var det skola  Det Var kamratstödiarmöte KUNG!   

Men var inte lika kul när inte bella var där men hade ju jätte kul med jossan och vi hade grymt kul .

Snart blir det plugga för vi har något trökigt engelska prov ogillat!, Kommer gå piss! men jag får väl göra mitt bästa.

Efter det blir det KU.   

Ha det Gött!   

Av Emma - 3 oktober 2010 20:58

Heej Igen!


Nu var det länge sen men har inte haft tid.

Idag har jag inte gjort tt dug TRÖÖK!  

Jag älskar dig Isabella Bergstöm 

  Ha det gött!   

Presentation


Hej
Jag är en tjej som går första året på resturang & livsmedelsprogramet och här får ni följa mitt liv igenom skolan och annat som händer mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Grym!
 Bra
 Sådär
 Dålig
 SUGER!
 Aldrig varit in på den tidigare så vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards